luni, 9 noiembrie 2009

Mulţumesc domnule Orban! - Eu votez Traian Băsescu!

"Eu aş rezuma aşa: cine votează cu Băsescu, alcoolici, ţiganii (...) prostituatele, probabil, deşi mă îndoiesc că prostituatele vor vota cu Băsescu, având în vedere cum arată (şeful statului, n.r.)", a declarat Ludovic Orban.

Înţeleg entuziasmul şi frenezia pe care campania electorala le aduce la cote maxime la unii dintre susţinătorii candidaţilor sau a partidelor politice, însă o afirmaţie de asemenea nivel nu poate să nu fie contestată nu doar de cei care nejustificat au fost incluşi în categoria de "alcoolici, ţigani, prostituate" ci de întreaga societate civilă. Unde e în acest moment presa, organizaţiile care susţin drepturile rromilor şi în principal cele care susţin drepturile cetăţenilor români?
Deja ne-am obişnuit, deşi nu e un lucru normal, să auzim discursurile de maidan ale politicienilor "noştri". Se jignesc şi se persiflează în mod constant, în dorinţa absolut de neînţeles de a se evidenţia prin expresii triviale şi prin reacţii care nu-şi au locul nici măcar pe stadion. Înţeleg că domnul Orban a terminat de porcăit pe toţi colegii cu care e în opoziţie şi a "coborât" la următorul nivel, susţinătorii opoziţiei.
Îmi exprim totala indignare faţă de afirmaţiile domnului Orban şi încerc să îmi explic modul în care dumnealui percepe România şi pe cetăţenii români, în condiţiile în care Traian Băsescu a fost votat preşedinte de 2 ori, dacă luăm în considerare şi rezultatul referendumului care a împiedicat suspendarea preşedintelui.
Eu votez Traian Băsescu!!!

Un comentariu: