miercuri, 25 noiembrie 2009

Singurul aliat pe care mi-l doresc e românul


Preşedintele Băsescu a spus că nu va face nici o alianţă politică pentru turul doi şi că singurii parteneri şi aliaţi pe care şi-i doreşte sunt românii.

„Cred că trebuie să rămânem în continuare parteneri, din acest motiv, într-un proces de reformă extrem de dificil. România este un stat membru al UE, dar şi un stat nereformat, care a devenit o povară pentru contribuabil, care consumă banii din care să creştem pensiile mici, să mărim finanţarea pentru asistenţa medicală, din care să facem investiţii. E extrem de important şi vreau să ştiţi că suntem într-un moment crucial, că acest mare început de reformare a statului român - reuşita referendumului - să continue. Nu sunt un politician care a făcut compromisuri. Puteam foarte uşor să am aliaţi toţi mogulii care au televiziuni şi presă, dar am preferat sa rămân loial românilor. România nu are suficienţi bani şi pentru Vântu, şi pentru Patriciu, şi pentru Voiculescu, şi pentru Hrebenciuc, şi în acelaşi timp să finanţeze rezonabil sistemele de pensii şi de educaţie. Opţiunea mea este să sa nu încerc nicio alianţă politică în perspectiva alegerilor din decembrie. Singurul aliat pe care mi-l doresc e românul. Vă asigur că alianţa cu mine e o alianţă care va forţa clasa politică să se modernizeze, astfel încât, din resursele generate de un stat modern, să putem trăi din ce în ce mai bine”, a afirmat Traian Băsescu într-o delaraţie de presă susţinută la sediul său de campanie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu